728x90 AdSpace

­
Selangor
15 Mei 2012

WAJIB TONTON : AZMIN ALI CURI TANAH RAKYAT !!!

Patut la Azmin Ali makin kaya. Rupanya Azmin Ali dah curi tanah rakyat di Klang Gate. Pendedahan terbaru daripada mamat ini (namanya Jebat) telah mendakwa tanah miliknya yang diduki oleh mak saudara Azmin Ali tak dibatar cukai tanah sejak 20 tahun lalu sampai nilainya mencecah RM 22,692.20. Dah la pulak itu, kroni Azmin sendiri mengaku tanah geran tersebut ader kat Azmin.

 Cerita yang aku dapat la, mengikut sejarah dulu bapa mamat ini ada 'koutim' nak jual tanah ini kat bapa Azmin Ali tapi akhirnya tak jadi. Tapi yang hairannya, kalau tak jadi kenapa pulak keluarga Azmin Ali masih duduk lagi kat kawasan tanah itu. Siap buat rumah lagi untuk disewakan. Korang tengok video bawah pendedahan mamat ini. Part 2 isu akan didedahkan tak lama lagi sekali dengan dokumen hutang cukai tanah.


"Kata YB Pakatan Rakyat telus. Kalau dah tau hal ini takkan tak mau nak pulangkan balik tanah rakyat. Duit banyak pun tak leh bayar ker cukai tanah. Main perempuan ada pulak duit"
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

7 komen:

  1. ADA KE PATUT!!! GERAN YB PEGANG TAPI BUAT TAK PAHAM JE. INI NAMANYA YB.
    TUKAR LAH DARI 'YANG BERHORMAT' KPD 'YANG BERBELIT' AZMIN ALI.SESUAI SUNGGUH. BUSUK PUNYA KAKI.

    BalasPadam
  2. BUSUK PUNYA YB. TAK CUKUP CUKUP KE HARTA YANG ADA SAMPAI TANAH RAKYAT PUN NAK DIKEBASNYA. INI KE YB YANG RAKYAT SELANGOR BANGGA BANGGAKAN???. MUNGKIN RAMAI YANG TAK PERASAN TAPI INILAH YANG TERJADI. YB CURI TANAH RAKYAT. LEPAS INI SIAPA PULAK???? FIKIR FIKIRKAN.

    BalasPadam
  3. Uda, apa ke benda sampai keluar begini? Harta dunia jgn kecuhkn hanya Allah yang Maha Mengetahui akan kedudukknnya, akan mejawab nnti. Akan tetapi si mamat YB tu memang pasti x akan dpt undi saya, sah PR kehilangan 1 undi kerna dia jenis KACANG LUPA KULIT, sejak menang dah 4 Hari Raya batang hidung dia X nampak,haiiiik tuuiii

    BalasPadam
  4. helmi rizal ( angah BOb )27 Mei 2012 pada 1:44 PTG

    terbaik la bapak saudara saye..mamak jebat..kami anak2 sedara mamak dan cucu mohd nor merangkap anak mama enoi.akan menyokong ape jua tindakan untuk mendapatkan semula tanah kite..kepada yang tak tau,,jangan pandai cakap je..tak kene kat batang hidung korang memang la.kami ni semua orang susah...bawa2 la bertaubat YB azmin..datang jumpe bersemuka dengan kami semua 1 keluarga..takkan tak ade mase kot..takut..!! alah pegi perhimpunan Bersih bole pulakkan..yela dapat duit banyak..tapi dari sape e..?? anda buat anda dapat..fikirkan lah...

    BalasPadam
  5. Alip ( Adik kepada helmi rizal )27 Mei 2012 pada 1:46 PTG

    Cehh, poyo je lebih helmi ni....

    BalasPadam
  6. kami akan bantu Ayah jebat selagi mampu..YB ni bnyk menyusahkan masyarakat.MALAYSIA.

    BalasPadam
  7. tunggu lagi. byk lagi pendedahan yg Azmin nie YB tak guna

    BalasPadam

Item Reviewed: WAJIB TONTON : AZMIN ALI CURI TANAH RAKYAT !!! Rating: 5 Reviewed By: Save Selangor