728x90 AdSpace

­
Selangor
21 Mei 2012

SELAMAT DATANG KE SELANGOR : ANTARA KEJAYAAN KERAJAAN PR

Kalau di zaman BN memerintah rakyat Selangor amat bangga dengan kemajuan negeri Selangor sebagai negeri perindustrian dengan pelbagai pelaburan daripada dalam dan juga luar negeri. Kilang-kilang bercambah di setiap daerah di Selangor bak "cendawan tumbuh selepas hujan". Di waktu itu peluang pekerjaan begitu banyak sehingga pekerjaan tersebut bukan sahaja untuk anak-anak Selangor tetapi telah menarik anak-anak dari negeri lain berhijrah ke Selangor untuk mendapatkan pekerjaan.

Lain pula jadinya apabila PR mengambil alih kerajaan Selangor. Bukan kilang-kilang yang bercambah bak "cendawan tumbuh selepas hujan", tetapi RUMAH-RUMAH URUT. Maka ramailah anak-anak dari negara China, Thailand dan Filipina datang ke Selangor untuk mendapatkan pekerjaan tersebut. 

Mari kita tengok antara RUMAH URUT yang ada di Selangor






































Maka benarlah apa yang dipaparkan dalam video youtube "Bangkang Dari Longkang " yang bertajuk "Special  Offer". Begitu signifikan dengan apa yang terjadi di Selangor kini.





  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

4 komen:

  1. apa masalahnya kalau bukak banyak2 pusat urut kaki? pusat pelacuran yang melambak kat bukit bintang dan chow kit sejak merdeka dulu siapa pulak yang bukak? kerajaan pakatan ke? UMNO BN lah yang bukak. Lagi tak nak mengaku....puiiiihhhh

    BalasPadam
  2. hakikatnya mana baiknya puak pas ini kalau dah yg buruk umno buat hang pun buat dan sokong juga, mana pergi hudud dan negara islam engaku wahai binatang kapir tunggangan dap?????

    BalasPadam
  3. bukit bintang tu sapa MP nya?

    BalasPadam
  4. tak pasal pasal krajaan msia tanggung mkn minum & kemudahan bersubsidi pda menatang menatang tu

    BalasPadam

Item Reviewed: SELAMAT DATANG KE SELANGOR : ANTARA KEJAYAAN KERAJAAN PR Rating: 5 Reviewed By: Save Selangor