728x90 AdSpace

­
Selangor
2 Februari 2013

ANWAR IBARAT SESUMPAH !!!




Sebelum ini kecoh didendangkan kepada rakyat Malaysia bahawa pemergian Dato' Seri Najib ke Gaza adalah semata-mata gimik politik sahaja. Tetapi dengan tiba-tiba Anwar Ibrahim mengubah kenyataannya dengan menyokong usaha Perdana Menteri dalam memulihkan pergolakan di Palestin.

" PETALING JAYA 1 Feb. - Pakatan Rakyat (PR) sentiasa menyokong usaha Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dalam memulihkan pergolakan di Palestin.

Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, beliau menyambut baik lawatan kemanusiaan Perdana Menteri ke Gaza baru-baru ini dan tidak berkompromi dalam mana-mana usaha ke arah kezaliman Negara tersebut.

"Kita tidak pernah kompromi dalam hal ini, sesiapa sahaja yang ada usaha untuk membantu Gaza, kita alu-alukan walaupun Datuk Seri Najib Razak, walaupun baru kali pertama beliau ke sana," katanya kepada pemberita ketika mengadakan pertemuan bersama anggota Kabinet Hamas, Walid Amudi."

Baca seterusnya

BEGINILAH PERANGAI ANWAR. BILA TERDESAK DAN DIDESAK DENGAN PANTAS DIA MENGUBAH WARNA KULITNYA AGAR TIDAK DIPERSALAHKAN.

ADAKAH ORANG BEGINI YANG KITA HENDAK JADIKAN PERDANA MENTERI MALAYSIA. DAH LAH TIDAK TETAP PENDIRIAN, CUBA MENYALAHKAN ORANG LAIN PULA.



  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 komen:

Catat Ulasan

Item Reviewed: ANWAR IBARAT SESUMPAH !!! Rating: 5 Reviewed By: Save Selangor