728x90 AdSpace

­
Selangor
9 Januari 2013

MAK LAMPIR SEMAKIN GANAS, PERLAKUANNYA IBARAT ZIONIS !!!



Zuraidah Kamaruddin a.k.a Mak Lampir telah menggunakan kuasa kuku besinya dengan membelakangkan pihak berkuasa tempatan dalam isu pemasangan pagar di kawasan lapang melibatkan premis SJKT Ampang, pejabat Rela, Dewan Komuniti Ampang sedangkan status tanah kawasan tersebut bukan merupakan tanah milik kerajaan negeri. Isu tanah lapang yang mula dibangkitkan oleh M.Duraiappa (Pengerusi PIBG) sejak pertengahan tahun lepas itu rupanya tidak berkesudahan dan bersekongkol pula dengan pihak PKR melalui salah seorang anak emas Mak Lampir iaitu Nallan Dhanaballan (Ahli Majlis yang dah tidak diterima oleh PAS Ampang). 

Yang paling menghairankan, pihak pentadbiran sekolah sendiri tidak bersetuju dengan tindakan Pengerusi PIBG yg tidak mengikut saluran yang sah tentang pertikaian isu tanah tersebut. Apa rasionalnya tindakan Pengerusi PIBG tersebut yg bersekongkol dengan Mak Lampir Zionis sedangkan dia bukannya sampai pencen menjadi Pengerusi PIBG di situ. Anak dia pun bukan selama-lamanya bersekolah di situ. Motif semata-mata untuk mencari publisiti murahan menjelang PRU 13. Tindakan Mak Lampir ini tidak ubah seperti Israel memasang pagar di Palestin yang sedikit demi sedikit merampas tanah wilayah Palestine secara haram! 

Rakyat jangan lah terpedaya dengan imej bertudung Mak Lampir ni kerana hati dia memang tidak ubah macam ZIONIS AL YAHUDI yang perlahan-lahan akan 'membunuh secara senyap' konsep demokrasi negara. Difahamkan pihak Rela telah membuat aduan polis tentang pemasangan pagar oleh Mak Lampir di premis mereka. Pihak PBT iaitu MPAJ perlu bertanggungjawab dalam perkara ini ekoran AP Ampang YB Mak Lampir telah menyalahgunakan kuasa dengan menjadi Duta Israel merampas 'wilayah' milik org lain, di atas tanah yg bukan milik suku sakat 7 keturunan dia.

ITU BARU PERINTAH NEGERI, KALAU NEGARA TAK TAHULAH NAK BAYANGKAN MACAM MANA PERLAKUAN PUAK-PUAK NI. 

PERANGAI MEMANG TAK UBAH MACAM YAHUDI. TIDAK PERLULAH KITA HAIRAN BILA KETUA UMUM MEREKA MENGELUARKAN KENYATAAN SEBEGINI


“I support all efforts to protect the security of the state of Israel”
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 komen:

Catat Ulasan

Item Reviewed: MAK LAMPIR SEMAKIN GANAS, PERLAKUANNYA IBARAT ZIONIS !!! Rating: 5 Reviewed By: Save Selangor