728x90 AdSpace

­
Selangor
28 Oktober 2012

SHEIKH YUSUF AL QARDAWI DOAKAN ANWAR JADI PM MALAYSIA !!!



Tazkirah Sheikh Aljuburi di Surau Abu Bakar Ali Bashah, Apartment Kenanga Taman Bunga Raya, Bukit Beruntung pada 28 Oktober 2012 yang turut dihadiri Khalid Ibrahim  dan Azmin Ali (pornstar Jamban) hanya mampu menarik perhatian 100 orang sahaja (itupun dari konvoi jelajah merdeka rakyat).

Yang menarik tentang tazkirah Sheikh Aljuburi ini, dia bukannya memberikan tazkirah agama, tapi tazkirah TIPU, FITNAH dan CACI pemimpin BN khasnya UMNO. Si Ketua Penipu ini di dalam tazkirah kotornya masih lagi menjual nama Sheikh Yusuf Al Qardawi dengan mengakui Sheikh Yusuf Al Qardawi mendoakan dia menjadi Perdana Menteri Malaysia selepas PRU 13. Apa punya penipulah Ketua Penipu ni.

Peliknya Sheikh Aljuburi ni, selesai sahaja memberikan tazkirah, terus meninggalkan surau tersebut tanpa menunaikan solat Isya' dahulu. Mungkin dia terasa panas kot lepas tabur fitnah dan gunakan ayat kotor dalam surau.

MASIH LAGI MAHU JADIKAN DIA PERDANA MENTERI MALAYSIA ?

APA PANDANGAN DUNIA ISLAM SEKIRANYA SI PELIWAT MENJADI PERDANA MENTERI MALAYSIA YANG DIAKUI DUNIA SEBELUM INI SEBAGAI NEGARA YANG BERTAMADUN, MERDEKA DAN MAJU.

AKAN BERTAMADUN, MERDEKA DAN MAJUKAH MALAYSIA SEKIRANYA SI PELIWAT INI MENJADI PERDANA MENTERI YANG SATU DUNIA TAHU DIA ADALAH PORNSTAR VIDEO CHINADOLL.
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 komen:

Catat Ulasan

Item Reviewed: SHEIKH YUSUF AL QARDAWI DOAKAN ANWAR JADI PM MALAYSIA !!! Rating: 5 Reviewed By: Save Selangor