728x90 AdSpace

­
Selangor
25 Mei 2012

WAJIB TONTON : VIDEO PERTELINGKAHAN PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT






Video di atas adalah senario di dalam Pakatan Rakyat. Walaupun digarap dalam bentuk lawak jenaka, video ini telah membuktikan bahawa memang tiada persefahaman di dalam Pakatan Rakyat. Harith Iskandar yang memegang watak "PKR" (mengenakan baju Biru muda) dilihat seperti "Ketua" iaitu di dalam pemahaman kita "Ketua Pembangkang" , Douglas Lim pula memegang watak "DAP" (mengenakan baju Merah) manakala Johan Raja Lawak memegang watak "PAS" (mengenakan baju Hijau) telah bertelingkah mengatur strategi untuk bermain bola yang akhirnya mencetuskan pergaduhan diantara mereka.

Di dalam video ini juga banyak perkataan sindiran yang telah dibuat seperti ayat-ayat berikut :-

  1. Kita mesti main dari belakang dulu - ayat ini selalu diulang oleh Harith Iskandar yang memberikan maksud si Ketua suka main dari belakang.kehkehkehkeh
  2. Kalau ada sesiapa videokan game kita, kita cakap itu bukan kita main - ayat ini senang difahami. Masih ingat video China Doll ??

Dan pengakhiran video ini, para pemain telah meninggalkan mereka yang bermaksud penyokong Pakatan Rakyat mula naik muak dengan idea-idea bodoh dari pemimpin mereka.

TAHNIAH DIUCAPKAN KEPADA TEAM "BANGKANG DARI LONGKANG" YANG TELAH MENERBITKAN SATU NASKAH YANG TERBAIK DARI LADANG. PERGI MAMPUS PAKATAN RAKYAT, SLANGOR AKAN KEMBALI KEPADA BN. 
  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

0 komen:

Catat Ulasan

Item Reviewed: WAJIB TONTON : VIDEO PERTELINGKAHAN PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT Rating: 5 Reviewed By: Save Selangor