728x90 AdSpace

­
Selangor
14 Mei 2012

WAJIB IKUT : KEMPEN DUDUK & JILAT




Pada jam 1.30 tengahari tadi satu kempen DUDUK & JILAT telah diadakan di Dataran Shah Alam dimana kempen ini diadakan secara AMAN dengan memberikan Ais Krim percuma kepada pengguna jalan raya. Sebanyak 300 BATANG Ais Krim  berjaya diagihkan kepada pengguna jalan raya.

Menurut Dato' Rafie Awang Kechik, Pengerusi Nadi Rakyat, program ini bertujuan untuk mengingatkan orang ramai agar makan aiskrim di tempat yang sesuai dan jangan lupa balik ke rumah. Beliau turut mengingatkan supaya jangan kerana ais krim, kita derhaka kepada ibu bapa. 

Program ini adalah kempen pertama dan berkemungkinan selepas ini akan diadakan di Ampang. 







HEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHHE.....................

AKU SUSAH NAK KATA APA KAT DIORANG NI. IDEA KREATIF TAHAP  "WAN AZIZAH KATA JAM OMEGA ADA DALAM SIMPANANNYA". HARAP KEMPEN SEBEGINI BERTERUSAN. 

DARIPADA BACAAN AKU KEMPEN INI SEMACAM NAK MENYINDIR SEORANG PEMIMPIN KANAN PAKATAN RAKYAT YANG SEDANG DI EHEM EHEM DALAM TOILET. HARAP DIORANG NI IKHLAS NAK BAGI AIS KRIM ...YEEEEE

MENJILAT AIS KRIM DI TEPI DATARAN,
SAMBIL MENJILAT DUDUK BERANGAN,
VIDEO JAMBAN SUDAH BERTEBARAN,
IBU PULA MENANGIS KERINDUAN.



  • Blogger Comments
  • Facebook Comments

1 komen:

  1. baguih jugak idea depa nih...aku respect lah...sanggup dok tengah panas semata-mata nk ingatkan org ramai supaya makan ditempat yg sesuai..pada mrk yg selalu amalkan makan di tempat yg TIDAK SESUAI moga ubah lah perangai buruk tuh....

    BalasPadam

Item Reviewed: WAJIB IKUT : KEMPEN DUDUK & JILAT Rating: 5 Reviewed By: Save Selangor